Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

Védőnő csere

2011.04.07. 09:58 - Kisisa

Címkék: költözés védőnő mütyür

Úgy alakult, hogy hétvégén költözünk. Remélem. :-) És mivel más hely, másik védőnő kell. Kedden voltam utoljára a VI. kerületi rendelőben, ezentúl a XIII. kerületibe kell majd mennem. Persze a szokásos vizsgálatokat megejtették, miszerint fogytam fél kilót, a vérnyomásom rendben van és amúgy minden oké. :-)

Kaptam füzetet a szoptatásról és a babákról úgy általában. Jónak tűnik, van még pár cikk, amit nem olvastam el. :-)

Viszont a költözéstől rosszul vagyok, utálom. Pakolni, dobozolni, aztán a másik helyen kipakolni és elrámolni a dolgokat. Fúj. Na mindegy, csak túl leszünk rajta. :-)

Addig is kiélvezem az utolsó két hónapot, bár ami az alvást illeti, lehetne jobb is.

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr972806573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása