Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

Nadrág, úszkálás és egyéb mindenféle

2011.02.10. 10:13 - Kisisa

Címkék: álom gondolatok mütyür

Vettem nadrágot. Végre! Nem csúszik le a gatyám útközben és nem csúszik fel a felsőm ha megyek valahova. :-) Öröm és bódottá'! Kényelmes, farmer anyagú nadrág, egy nagyon aranyos varrónő csajszinál vettem. Még majd visszamegyek hálóinget és melltartót is venni. :-)

Mütyür nem adja fel a küzdelmet, napról napra erősebben ütögeti, rúgja, harapja a pocakomat belülről, hátha kiszabadul. :-) Apa is érezte a minap hogy rúgott egy nagyot a lánya. :-) Bizony, mostanában megy a has simogatás ezerrel, Mütyür pedig vagy megszeppenve ül egy sarokban, vagy ütöget belülről. Mikor milyen kedve van.

Tegnap fura dolgot vettem észre. Nedves volt mindkét mellbimbóm. Úgy tűnik egy pici tejecske aktivizálta magát, de éppenhogy csak icipici mennyiség volt.

Érdekes figyelni, ahogy változik a testem. Nagy pocak, változó mell. Fura. :-) És a végeredmény egy apró kis baba, aki csak a mienk! :-) Alig várom már, hogy a karjaimban tarthassam. Minap is azt álmodtam, hogy felvettem az ágyból, és mosolygott rám. :-)

De már nincs sok idő hátra, nemsokára kibújik. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr212651117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása