Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

31. hét

2011.03.31. 12:25 - Kisisa

Címkék: uh mütyür

Nóri 1,7 kg, normál súlyú és méretű. Bár a doki szerint, ha ilyen ütemben fejlődik, a végén négy kilós lesz. Úgyhogy egy picit megijedtem. :-))))

Amúgy minden oké, jól vagyunk, bal oldalon nem tudunk aludni, Nórinak nem kényelmes. Nekem az lenne, de mivel széjjel rúgja a hasamat belülről, így egy idő után nekem sem kényelmes. Most is kalimpál, szétveti az energia. :-))

Mostanában kicsit túlhajtottam magam, kaptam is belülről, hogy nyugodjak le. Lakást nézünk folyamatosan, ráadásul alig tudok aludni éjszaka, úgyhogy kivagyok.

De már csak egy hónap remélhetőleg, és nem dolgozom. Ügyeket kell intézni, vásárolni és egyebek. Nemsokára május vége. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr782787825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása