Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

Heti események

2011.02.20. 13:24 - Kisisa

Címkék: eredmény doki mütyür

Szerdán voltunk ultrahangon. Minden rendben, Mütyür növekszik szépen. Még aznap elmentem a dokimhoz, kaptam beutalót vérvételre, illetve felküldött a kardiológiára, mert aznap "kicsit" magas volt a vérnyomásom. Jövőhéten kapok egy 24 órás kütyüt, addig pedig mérnem kell magamnak a vérnyomásom. Aztán meglátjuk mi lesz.

Csütörtökön elintéztem a vérvételt is. Terheléses cukor volt, azzal is minden rendben van, a vasam alacsonyabb kicsit. Szedni kéne a vastablettát.. :-) Persze hogy ne legyen minden ilyen szép és jó, csütörtökön mikor mentem vissza az sztkba a második adag vérvételre, majdnem elütöttek a zebrán, zöld lámpánál. Annyi volt a mázlim, hogy elugrottam az autó elöl, a sofőrtől pedig csak annyira telt, hogy intett: bocs. Annyira megijedtem, hogy nem is reagáltam semmit szinte, aztán jól kisírtam magam, örültem hogy nem esett semmi bajunk. Rohadt autósok.

Mennem kell jövőhéten védőnőhöz is, még nem beszéltem meg vele időpontot, hétfőn felhívom.

Legközelebbi uh majd csak a 30-32. héten esedékes, úgyhogy addig nem nagyon nézegetjük Mütyürt. Bár apa még szeretné látni, úgyhogy 4D-sre elmegyünk valamikor. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr292674570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása