Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

Álmok

2010.10.29. 10:11 - Kisisa

Címkék: álom mütyür

Furát álmodtam. Fel is ébredtem. Álmomban ismerősökkel voltam, akik nem tudták milyen az, ha valakinek elmegy a magzatvize. Én pedig bemutattam. Elment a magzatvíz, és szülni készültem. Persze idő előtt, hiszen még pici Mütyür, de ezt álmomban is tudtam és tiltakoztam ellene és féltem is, hogy baja lesz a babának. Fel is ébredtem hirtelen. Valószínűleg azért álmodtam ezt, mert tegnap a húgomnak magyaráztam mi az a magzatvíz, méhlepény és mi az összefüggés.

Tegnapelőtt pedig azt álmodtam hogy lányt szültem. A húgom is ezt álmodta, csak korábban. :-) Pár hét múlva kiderül, hogy Mütyür milyen nemű. :-)

De érdekesek ezek az álmok. Mostanában éberebben alszom, ha felébredek nehezebben alszom vissza és forgolódom. Lehet hogy ez is a probléma, fáradtabb vagyok mint szoktam lenni. Jól fog jönni ez a három napos hétvége, vasárnap-hétfőn tudok pihenni rendesen remélem. Legszívesebben egész nap ágyban lennék és ki sem bújnék a takaró alól. De sajnos ez is csak álom. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr212407245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása