Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

Dobogás..

2010.10.19. 08:39 - Kisisa

Címkék: fog doki mütyür

Tegnap megnézett a doki. Illetve, több doki is, de az első és mindenképp legjobb, a nődoki volt. Persze nem azért, mert a lábam között turkált, hanem mert megmutatta Mütyür, hogy már dobog a kis szíved. Annyira jó érzés volt, elpittyegtem magam. :-) Dübörgött a kis szíved, zakatolt mint egy gyorsvonat! Más adatot nem nagyon tudtam meg rólad, mert a dokibácsi szerintem kicsit megsértődött hogy megint fotót kértem. Amin persze nem látszik semmi. :-)) De nem baj, már alig várom a 4D-s ultrahangot, hogy lássalak "nagyban" is. Szóval nagyok vagyunk, elküldtek védőnőhöz és EKG-ra, azt már tegnap elintéztem, ha már úgyis ott voltam az sztkban. Dokihoz akkor kell visszamenni, ha elintéztük a védőnőt.

Felszaladtam nődoki után a fülészetre, nehogy valami baj legyen, mert eléggé fájdogált mostanában, de a fogam (helye) miatt volt a fájdalom. Úgyhogy baj nincs. Aztán EKG, majd a szájsebészeten kiügyködték a varrataimat. Már nem fáj, kicsit érzékeny, de kibírható.

Úgy tűnik, minden jól alakul (azért lekopogtam). :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr662382790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása