Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

19. heti ultrahang

2011.01.07. 21:49 - Kisisa

Címkék: uh doki mütyür

Ma voltam délelőtt ultrahangon. 279 gramm Mütyür, mindene megvan, kezek-lábak (kalimpált a kölök erősen.. :-)) ), pocak is rendben, gerince szépen zárt, szíve rendesen ver és a veséi is normálisak.

Viszont mondott egy olyat is a dokinő, hogy a koponyájában a bal oldalon egy 4,7mm-es felritkulás ábrázolható. Ami elmondása szerint fel fog szívódni, mert más rendellenességet nem talált, az afp eredményem is jó. Mindenesetre két hét múlva vissza kell mennem kontrollra. Aztán majd meglátjuk mi lesz.

Jól kiborultam, megijedtem hogy beteg lesz Mütyür, hogy valami baja van. Aztán megnyugodtam, meg kolléganőm is utánanézett ennek a dolognak, és mondta hogy elég kis százalékban okoz ez gondot, tényleg eltűnik és egészséges gyerek lesz a vége.

Bízom benne hogy így lesz, és rendben lesz a kiscsaj. Ez a dokinő is kislánynak látta. Úgyhogy puncis. :-))

Óóó, és kedden éreztem hogy kalimpál. Illetve hármat böködött a pocakomba tévé nézés közben. :-) Azóta ritkán érzem, de remélem hamarosan minden nap érezhetem ahogy mocorog odabent.

Szóval most két hétig nyugi van, aztán kiderül hogy mi a helyzet.

Hétfőn megyek terhestornára, remélem lehet már járni, a csajszit nem sikerült elérnem, aki az órákat tartja. Aztán védőnő, és délután orvos. Sűrű napom lesz. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr472568448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása