Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

AFP

2010.12.15. 20:46 - Kisisa

Címkék: doki vérvétel mütyür

Megvolt ma reggel a vérvételem. Semmi extra, négy csőnyi vért vettek, aztán beszaladtam a védőnőhöz is. Megbeszéltük, hogy jövőre találkozunk, ha megvan az afp eredmény, akkor menjek hozzá is.

Délután bementem a nődokihoz is, kértem igazolást arról, hogy járhatok terhestornára. Ha minden jól megy, jövőhéttől, heti két alkalommal megyek tornázni. Majd még meg kell beszélnem ezt bent, remélem nem lesz gond belőle.

A vérvételem eredményeinek egy része is meglett, vasat kell szednem, mert picit eltérnek az értékeim. Nem sokkal, csak egy icipicit. Nem szedtem az utóbbi időben a vasat, ugyanis allergiás reakciót tapasztaltam, és nem tudtam, hogy a vas az oka, vagy a calcium, amit külön vettem. Mindenesetre tegnap megint elkezdtem, majd kiderül hogy a vas-e a ludas. :-)

Mostanában néha rámtör egy kis hányinger, de amúgy semmi különös nincs, nem tapasztalok egyéb rosszullétet. Igazából nagyon fáradt vagyok, és át tudnám aludni az egész napot. De mint kitaláltuk itt párommal egyik nap, alvó ügynök vagyok, valószínűleg ezért van. :-))))

Mütyürt még nem érzem, hogy mozogna. De a pocakom nőtt, egyértelműen. Illetve inkább dudorodik, és apa is megjegyezte, hogy tényleg látszik. Úgyhogy növöget a picikénk, és remélhetőleg szééép nagyra fog nőni előbb-utóbb. :-)

És most megyek aludni, mert totál elfáradtam a karácsonyi vásárlásban. :-)

Jóéjt..

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr132518348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása