Friss topikok

  • Kisisa: Köszönjük szépen a gratulációkat! :-) (2010.12.21. 19:09) 60 mm

Linkblog

5 hetesek vagyunk..bizony..

2010.10.04. 18:46 - Kisisa

Voltam ma megint dokinál. És ott vagy Mütyür! 11mm-es petezsák látszik. Annyira picike. De kértem fotót rögtön, holnap felvarázsolom ide, amint be tudtam scannelni.

Nagyon örülök neki, hogy látszódtál ma. Múlt héten kicsit megijedtem hogy nem látott semmit a doki, de ma hasi uh-t csinált, és már így is látszódtál. Jövőhéten kell visszamennem, hogy megint megnézzünk. Remélhetőleg már nem csak a petezsák fog látszódni, hanem Mütyür is. Egy héttel kisebb vagy, mint amekkorának tippeltem. Szóval a fene sem tudja, hogy mikor fogantál. És így azt sem tudom, hogy fiú-e avagy leány leszel. :-)

Holnap felteszem az uh képet. De most megyek, nehogy odaégjen a kaja.

A bejegyzés trackback címe:

https://mutyur.blog.hu/api/trackback/id/tr412344703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása